Sockerkaka

Glömde ju att berätta om min sockerkaka igår. Har varit jättesugen på att baka en paj på senaste tiden eftersom det var så länge sedan jag gjorde något alls! Men det har inte funnits några bra saker på Domus att baka med. Ville ha bär men dom kommer ju i alldeles för små förpackningar, och det blir bara så dyrt om man ska behöva köpa dubbelt, så det fick bli en sockerkaka med bär i istället. Inte nog med att jag skulle prova slänga i lite bär, men jag skulle prova min hittils oanvända sockerkaksform också. Jag vet ju att min sockerkaka blir bäst i en annan form, men jag var så nyfiken. Kakan luktade inte så gott när den kom ur ugnen för jag gillar inte den sura doften av varma bär, så jag trodde den var totalt misslyckad. Men den var faktiskt rätt god efter den kallnat :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0