Städigt

Jag har varit superduktig och dammsugat och dammtorkat idag! James är i stan och kommer väl hem lite senare. Då passade jag på att spela hög musik och dammsuga. Skönt med en odammig lägenhet. Iofs, så ligger det snarare katthårstussar på golvet istället för dammråttor hemma hos oss. Eller kanske en liten blandning? :p
Har också unnat mig en varm och skön dusch, det är ju så jävla ansträngande att dammsuga soffan som är full med katthår så man var ju i ett behov av lite rinnande vatten :p Efter det tog jag en paus framför nyaste avsnittet av Hellcats, älskar mina serier! Dock är det väl dags för säsongens sista avsnittet i alla serier nu? Kommer sakna er i sommar! ♥

Och hur nice är det inte att jag var sugen på att höra The Lonely Island ft. Julian Casablancas - Boombox och tröck på next i itunes så var det just den låten som spelades? :D Konstig mening kan jag tro? jag orkar inte läsa/skriva om den mera så jag hoppas ni fattar vad jag menade! BEY for now


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0