Stressdag

Det har blivit så jädrans tråkigt att blogga igen. Har ju varit rätt upptagen idag så det är väl därför. Klev upp, sminkade mig, for in till Birsta med mamma. Direkt efter hemkomsten gick man upp till Örnen med James för att fira Chrystals födelsedag :)

Köpte ett par skor åt mig och ett par åt James. Gotta löve Skopunktens tag 3 betala för 2 erbjudande. Pappa fick sig ett par skor med. Efter det blev det jysk, IKEA och Birsta City. Blev lite shoppande på IKEA för min del, var inget speciellt dock. Kanske lägger upp någon bild imorgon. Måste ju komma igång med bloggandet igen! ^^ Nu är jag alldeles för trött och morgondagen kommer vara minst lika stressig. Är ju morsdag ♥ Love you mommy!


Mina skor, 199:-
Skorna invigdes på kalaset och mina fötter och våra kroppar är galet trötta. Blir helt slut och stel av att leka lekar med den yngre generationen! Man är ju gammal såklart.


James skor, 149:-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0