Trötter

Jag är så jääääävla trött! Har nyss tagit en tupplur med james också. Kanske blir en tidig kväll så man får vända tillbaka dygnet lite. Inte för att det är så överdrivet fel, skulle väl vilja sova 1-2 timmar längre än jag tillåter mig själv att göra, så därför är jag rätt trött xD Plus att det är ganska mörkt i lägenheten och då blir man lite seg utav det med xD Det blev inga muffins igår eftersom jag var hungrig på mat och åt en tallrik med skitgoda nudlar istället och sedan orkade jag inte snaska mer på kvällen (förutom en bit av min sockerkaka som jag blev nöjd med). Dessutom hade vi ingen mjölk hemma som James måste ha till sina bakelser. Gamling, jag nöjer mig med saft jag! :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0