Etic

Detta gympass var lugnare än de tidigare passen brorsan tagit med mig på. Dock har jag bara varit med på ben och vader vid en 2-3 olika tillfällen. Var skönt att bara gå jämfört med att lyfta en massa vikter faktiskt. Därav anledningen till att jag vill börja gå på löpbandet ^^ Just nu sitter jag och lugnar ner mig lite innan det är dags att hoppa in i duschen, det ser jag fram emot ♥
 
Ben-pass med Micke = Aj, träningsvärk.
Vad-pass med Micke = AJAJAJAJAJAJAJAJ *svordomar*, träningsvärk!! Seriöst det värsta jag varit med om, och jag överdriver inte. Musklerna drar ju ihop sig då man slappnar av så det är omöjligt att ens gå normalt på typ en vecka. ALDRIG IGEN!
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0