Fattiglapp from now on -

Nu är det gjort, första dagen avklarad! Det gick jättebra, hoppas på många fler bra dagar ;) Jag ska göra mitt allra bästa helt enkelt!
 
Har två veckors "upplärningsperiod" eller om man kan säga praktik bara. Efter det är det deltid som gäller. Verkar vara jätteroligt jobb, är väl lite nervös de första dagarna för man är så ny på allt. Men personalen är jättetrevlig och hjälpsam så jag är inte orolig :) Håller från och med nu till på *trumvirvel*........ TIMRÅ RED EAGLES SHOPPEN I BIRSTA CITY! Får handskas med Timrå-fans hela dagarna så nu är det dags att köpa TV:n och kolla på en massa hockey xD Jag och James har faktiskt varit iväg och kikat på TV:n vi vill köpa, plus att jag köpt MIO möblerna idag :) Det börjar äntligen hända nåt här hemma ^^
Nu är det i alla fall slappdags så man får lugna ner sig lite, kanske dags att sova också! Köpte ju ffs en kjol och ett linne idag som jag måste visa upp. Plus glasögon så snart är jag hipster/kontorskvinna!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0