Funderingar

Oh herro! Sitter här i sängen och funderar lite. Dels på att jag måste diska berget i köket och dels att jag efter det måste laga mat tills min man kommer hem. Känner mig väldigt omotiverad just nu. Har i alla fall hunnit med att tapetsera misstaget i hallen idag! Och efter det blev det en sväng in till stan och tillbaka. har varit hemma i en timma nu ungefär.
 
En annan sak jag måste fundera på är vad jag ska göra med Lillan. Hon har blivit så konstig sedan vi flyttat, jag tror inte hon trivs här. Men jag vill verkligen inte ge bort henne, jag älskar ju alla mina katter! Vad ska man göra, något måste ändras.. Vill ha ett mirakel typ nu!
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0