God morgon!

Har inte blivit mycket sömn för min del i alla fall.. Somnade efter middagen igår och vaknade igen vid 22-23  tiden, och då hade såklart James somnat också så jag satt vaken och spanade runt lite på HM HOME och bestämde mig för att slå till på ett fint påslakan. Man får ju 25% rabatt på valfri vara om man skriver upp sig för nyhetsbrev, så klart man gjorde det! Behövde dock ta en funderare över natten om jag skulle beställa eller inte, så jag har precis skickat iväg beställningen och kom sedan på att jag inte bloggade särskilt mycket igår >_<
 
När jag kände mig nöjd med mitt shoppande så var klockan 00.40 om jag inte minns fel. Och jag började fundera på att se nån gammal goding till film. Har haft cravings efter chick flicks på senaste så det fick bli Mean Girls och John Tucker Must Die. Klockan hann bli 4 på morgonen innan jag hade somnat, låg ju nämligen med världens näckspärr plus träningsvärken i magen så var väl därför jag hade lite problem. Tack gud för VLC appen till iPhone så jag inte behövde sätta mig upp för att byta film. Klickade runt lite på telefonen och slog på Björnbröder. Alltid bra med Disneyfilmer när man vill sova ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0