What up

God dag! Skrev en liten recension förut som jag tänkte lägga upp här, dock tog jag bort den efteråt för jag orkade inte fortsätta. Lat man kan vara. Nu har jag i alla fall precis käkat middag, eller rester kanske man ska säga, och chillar innan jag ska ner på gymmet med bror min. Ska ta en tur på löpbandet hade jag tänkt. Se om det är något för mig, måste ju bli av med fettet nu! It's time.
 
Safetysuit är på repeat som ni kanske förstår, kan inte låta bli. Vill egentligen inte lyssna på något annat nu heller, det är galet! För övrigt har jag varit in till stan idag för ett möte, samt varit bort till mamma och ätit bulle till frukost. Och nu ser jag sååå fram emot morgondagen! Vet dock inte i vilken ordning jag ska ta mina ärenden, ska jag besöka Biltema först, sedan gå på min synundersökning och sist Bauhaus? Eller ska jag ta det tvärt om.. Mycket svårt beslut :p
 
Kom förresten på att jag glömt ett rum som är så färdigt som det kommer bli på ett tag här hemma. Klädkammaren! Dock har jag bara skitbilder just nu så jag ska försöka ta en acceptabel bild som jag kan ladda upp sedan, den är ju skitsnygg :D Ska försöka klämma in minst ett inlägg till efter jag kommit hem från gymmet, later.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0