Wiho!

Det var ett tag sedan pappa och jag kom hem från Birsta.. Vi var ju trots allt där ett bra tag. Alla var ju så långsamma! Lämnade in min kamera på Siba och fick en helt ny, bättre kamera. NICE AS HELL!
Den var lite dyrare men killen var trevlig och bra, så de enda pappa (ja pappa betalade det lilla extra, för han är så söt och underbar!) behövde betala var självrisken och en ny försäkring. Så jag är jättenöjd :)
Blev väldans bra bilder av den med! Gotta löve it ^^
Senare blir det att gå ner till mamma och fira hennes födelsedag för hon fyller år idag, GRATTIS SÖTNOSEN!! <3
Men tråkigt nog så mådde hon inge bra imorse så jag hoppas hon mår bättre under dagen, annars mår hon väl bra efter hon fått ett paket! (Y)



Bilden såg mycket mörkare ut på datorn än den gjorde på kameran dock, tar väl lite tid innan jag lär mig använda den helt. Men Keso var charmig iaf :)


Kommentarer
Tessan

Pussa mammiluring från mig!!! Inhandlade du presenten från oss med? LOVE YUOOU!

2010-12-10 @ 16:56:30
emelie

från dig och robin dårå? ja det gjorde jag :) glömde den dock i pappas ficka men jag ska ju ner snart xD

2010-12-10 @ 18:10:48
URL: http://lulubell.blogg.se/
Tessan

haha ja förstås från oss!:D Ahmen herregud emelie! Ingen fokus alls!!!;P hahaha! Hoppas ni får en supertrevlig kväller!! Älskar er!

2010-12-10 @ 18:14:37
emelie

Detsamma, får se hur det blir eftersom alla faller sjuka därnere, det är en stor risk vi tar som går ner!! :D Loveyou!

2010-12-10 @ 18:44:04
URL: http://lulubell.blogg.se/
Slynan

HAHAHA MEN GUD EMELIE, vad läser du för pinsamma bloggar där i bakgrunden xD

2010-12-10 @ 19:16:42
emelie

jag läser varje dag! har sån tråkig vardag att jag bläddrar bland bloggar flera gånger, dagligen!! Jag törs ju verkligen inte berätta för folk att jag läser din blogg. GUD VAD PINSAMT ASSÅH ><' :D

2010-12-11 @ 00:01:39
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0