Hungrig

Idag har jag tråkigt som tusan, vädret kanske kan vara anledningen? Och att jag har betalat typ 1000 räkningar idag känns det som, så nu har jag nästan inga pengar kvar. Och november månad har inte ens börjat än! Inge kul.
Men jag börjar väl bli van. Suger att man varit arbetslös sedan studenten och det är typ omöjligt att få ett jobb om man inte har kontakter.. Vilket jag såklart inte har.

Och som rubriken säger så är jag hungrig! Det är James tur att laga mat eftersom att jag payade för hamburgare från Sibylla igår! JA, DÅ ÄR DET DU SOM LAGAR MAT JAMES, VI HAR ALLTID KÖRT PÅ DET! Men istället ligger han i sängen och slöar.. "Jag är tröttis...", OCH JAG ÄR HUNGRIG, laga mat slav!


Kommentarer
Slynan

Sluta slösa pengar på Sibylla så blir du inte fattig så snabbt bastard xD

2010-10-27 @ 21:48:38
URL: http://nathicana.blogg.se/
emelie

Det var meningen att jag skulle bli bjuden juuuuu :c

2010-10-27 @ 23:49:47
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0