OKEJDÅ!!!

Inte mitt sista blogginlägg, skit i om någon läser eller kommenterar. Anledningen till att blogga är väl för att man har något att berätta om. Är ju såklart inte alla som kommenterar, de flesta läser ju bara. And thats fine, men det är kul att få kommentarer!

Tänkte uppdatera med att jag har tvättid fram tills 22.00, och medans jag väntar bakade jag en kladdkaka!! Glömde dock köpa grädde när vi var på Domus, så jag hoppas det blir en riiiiiktigt kladdig kaka som man inte behöver ha grädde till, det är James som är fjantig och inte kan äta kladdkaka utan grädde och ett glas mjölk. Vad är det för gammgubbe jag bor med? :D
OOOOCH jag bjöd på en kladdig bild, man får bli kladdig när man bakar :D


iofs är hela jag freaky idag, men det bjuder jag på!
DAGS ATT SPRINGA NER I TVÄTTSTUGAN NUUU



Kommentarer
Fanny

Höhö ja måste också ha grädde å mjölk till :p

2010-10-17 @ 20:56:24
URL: http://ursaktava.devote.se
Broder Mike

Vill lägga en beställning på en såndar tills slutet av november.



M'kay

2010-10-17 @ 21:05:45
Stoffe

Ser ut som du klippt dig, och du ser brun ut :D

2010-10-17 @ 21:07:09
Slynan

DU HAR BAJS PÅ HANDLEDEN!!!!

2010-10-17 @ 21:27:45
emelie

Slynan: Jag har bajs på handleden, det är ju inte kladdkakesmet iaf.........



Stoffe: Har håret uppsatt för jag är en stressad kvinna idag, och jag är lika likblek som alltid. Blixten hamnade väl på min arm istället för ansiktet!!:p



Micke: Skynda dig hem så får du smaka, jag brukar baka 2 av varje och ta ner till mamma och pappa :D



Fanny: Herregud, gamlingar! Jag äter den som den är jag, behövs ingen grädde eller mjölk! James äter inte ens kakor utan mjölk, är väl en vanesak :p



SE VA ROLIGT DET ÄR MED KOMMENTARER!!!!!!!! :D

2010-10-17 @ 22:01:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0