Solig dag ftw!

Herro. Jag har precis varit bort på ICA med min käre bror Michael. Han ska fara och grilla och jag inhandlade en del småsaker. Bland annat två fläskfiléer på extrapris, typ 20-25kr styck (Y) Danska fläskfiléer finns alltid på extrapris vid den här årstiden. What up with that?

Lucky me så är det James matdag idag, så han får skära bort fettet och steka den jäveln (filén). Till blir det väl klyftpotatis och bea-sås bestämde jag, trots att det inte är min tur att komma på vad vi ska äta xD Darn! FYI så känns det inte som att detta kommer vara en dag då jag uppdaterar en massa, det är ju sånt fint väder ute! Så alla som läser får gå ut och sola istället, UT!


Den fina kyckligen jag tiggde av mamma igår när vi köpte blommor till mormor och morfar! Är den inte vacker? Kommer ha den frammer året om ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0