♥ ♥ ♥ ♥

Glad alla hjärtans dag allihopa! Trots den speciella dagen så har jag inte gjort så mycket speciella saker. Har städat lite, sett på DH och hälsat på mamma och pappa, mormor och morfar. Det enda speciella med idag är väl att James lagade en god middag åt mig :) Jag tände lite ljus och gjorde det mysigt medans vi åt mat och kollade på American Dad xD Nu hade vi bara tänkt mysa lite och kolla på Due Date, om vi känner för det blir det även Burlesque senare ^^ Jag tycker att huvudsaken med alla hjärtans dag är att man är tillsammans, allt behöver inte vara ovanligt perfekt. Dock så vill en dam på något sätt bli uppvaktad av sin man! Sådeså :c


Jame lagar middag och jag sköter kvällens romantisksa belysning ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0