Hellolololo

Mig har ni inte sett på ett tag. Tråkigt har jag haft, och jag tror inte jag kan komma igång med bloggandet föränn jag har något att göra om dagarna. Finns inget skoj att knäppa kort på, inget skoj att göra heller. Hade ju varit mycket roligare om jag kunde visat bilder på saker jag köpt men numera är det bara mat mat mat! Så det finns inte mycket att visa. Funderar på om det är dags att kirra ett simkort som kan få underhålla mig i en månad. Dock är det ganska sämst att man inte får börja simma innan typ 12.30 eller 13.30, minns inte vilken av dom det var :p Eller jo, gamlingar får tydligen simma innan dess! Bastards -.-

Jag har iaf inte varit helt värdelös idag, jag har faktiskt sökt lite jobb! Dock är det ju aldrig någon som vill anställa mig, och jag som är så duktig!! Jaja nog om det, som varje tisdag så har jag nya avsnitt av Gossip Girl, Greek och Pretty Little Liars som jag skulle kunna se, men jag kollar ju även på Desperate Housewives så det brukar bli svårt att välja. Jag behöver ju inte få slut på avsnitt iaf, är bara på slutet av säsong två :)

Meeeeen ni får gärna prata lite med mig! Jag sitter bara här hemma/nere hos mamma och pappa om dagarna så underhåll mig plix, verkar inte ha nå kompisar alls jag ><

Bjuder på en bild av de fierce-igaste damerna i Sundsvall!
Fast damen i mitten numera är fierce-igast i Italien istället!


Kommentarer
Lene

haha! vilka minnen!

2011-02-01 @ 22:00:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0