Katter -.-'

God morgon allesammans! Idag blir en "stressig dag", det är mycket som skall göras innan morgondagen alltså. Som är dagen för våran Stockholmsresan!

Det var inte tänkt att jag och James skulle kliva upp så här tidigt, utan vi blev väckta av katterna.. Igen -.- Keso var jobbig igår tidigt på morgonen också, först fick jag hålla fast honom i sängen. Och när han inte sköter sig efter det fick jag låsa in honom i badrummet så vi slipper höra klorna rivandes efter golvet. Jag lyckades somna då iaf, så släppte jag ut honom när han började klösa på dörren, vet inte hur länge han varit där dock xD

Men dagens väckning är väl dameras fel antar jag. Lulu jagade tydligen upp Lillan och Keso, och efter allt spring så hoppade Lillan upp i sängen rakt PÅ James ansikte, och stannade med framtassarna på mitt ansikte. Så det var ju kul...



Kommentarer
Tessan

Hahaha söt lillan!! Älskar att vakna av att hon står på ens ansikte!<3 hon har så mysiga tassar! ( när inte klorna är framme förstås):p

2011-02-17 @ 09:45:58
emelie

Ja Lillan har de sötaste pyttesmå tassarna! Och Keso har världens största tassar :D

2011-02-17 @ 10:37:51
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0