Ny Jacka!

Glömde ju berätta om gårdagen!
Jag hade ett seminarium på MiROi inne i stan om att marknadsföra sig själv, och eftersom att Micke hade en jobbintervju lite senare så jag fick skjuts både in till stan och hem :) Både MiROi i Timrå och i Sundsvall har ju börjat slå ihop seminarium, och sedan dess har jag varit slö och skippat dem. Men jag hade extra tur igår att mötet var kortare än jag trodde och jag hann med ett dubbel-seminaruim på något jag missat, vilket var "Dolda Jobb". Så min jobbcoach kommer nog vara ganska nöjd imorgon då hon kan kryssa dem av min lista! :D Vilket även gör mig glad xD Moahah

Och medans jag väntade i ca 30 minuter tills Mickes intervju var färdig gick jag på stan, vilket jag inte gjort på seriöst 100 år >< Fanns ju fortfarande en del rea, och jag hittade en vinter/vårjacka på HM för 150kr som jag slog till på :D Jag älskar färgen på den! Designen var väl liiite tråkig om man bara ska ha den som den är, men med en scarf/halsduk till så ser det bättre ut :) Och det planerar jag att ha! Så jag är rätt nöjd med mitt köp. Såg dock ett par skor på Din Sko som jag också ville köpa, men dom provade jag aldrig för jag tog bara med mig 200kr när jag for, rackarns :p


Tråkig bild men den får duga för tillfället! ni får se den på en annan gång :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0