It's on

Delade precis med mig av receptet på tacotårtan, och jag hoppas att någon av er provar att laga den! Igår kväll blev det ju en filmkväll för mig och min lover, The Tourist som vi inte hade sett. Och jag måste erkänna att hur stilig Johnny Depp än var så kunde jag inte hålla mig vaken hela filmen. Vilket betyder att jag måste se klart den >< Men ska jag göra det nu medans James sover eller ska jag göra det någon annan gång? Kan ju spara den tills då James somnat på kvällen och jag kan slå på vad jag vill xD Vi får se!

Imorgon blir det först och främst en tur bort till AMS så jag kan skriva på papperet om min lärlingsutbildning, efter det ska jag hem och slappa, gå ut med Fiffi och sen blir det en stanrunda/biokväll med Slynan. Vi ska se Harry såklart! Gonna be great, så vi hörs imorgon. Lär inte uppdatera mer ikväll dvs. Cya


Kommentarer
Slynan

Jag längtar efter Harry

2011-07-24 @ 21:19:00
URL: http://nathicana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0