Jobb och träningsvärk

Hallihallå! Vet att det var länge sedan jag skrev, tre dagar sedan om jag inte har fel. Och under den tiden har det  hänt två saker jag inte berättat om, och den första är att jag var på intervju i torsdags med min yrkeskonsult. Och jag har fått en lärlingsplats på Biltema i Birsta! :) Ska in på AMS på måndag för att fylla i papper och så börjar jag väl jobba någon gång i mitten av veckan ^^ Hoppas att allt går bra!

 

Den andra saken är att i torsdags så lurade min bror Micke med mig på ett träningspass, eller benpass egentligen. Vi tränade i 1½ timme, och mina ben var döda redan efter ca 30 knäböj. Så nu när det gått två dagar så har träningsvärken nått sin topp. Jag känner mig som en gravid kvinna som säger "Oh oh aj aj aj" varje gång jag ska sätta mig ner. Eller typ dunsa ner, inte skönt! Jag ska försöka uppdatera mer ikväll eller imorgon! Heido

 

Bild på Lillan när hon chillar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0