Flugjakt

Måste göra ett till inlägg och skriva om hur roligt vi hade "imorse" xD Både James och Stoffe blev väckta av katterna som hade märkt att en fluga var inne i lägenheten. Först satt den på väggen vid sängen, och då sprang Keso och Lulubell dit och mjauade på den för de kunde inte nå dit upp, då vaknade James. Efter det sprang dom bort till soffan när den flög åt det hållet, och då gjorde Keso jättekonstiga ljud hela tiden, vilket förmodligen var anledningen att Stoffe vaknade (och kanske att dom sprang runt på soffkanten som galningar och tittade på flugan). Var väl lite mitt fel också som sprang runt och filmade och skrattade :3 Jag fick inte till såna bra klipp dock, vi får se om jag lyckas få ihop någonting så kan ni få se. Men jag lovar inget! Katterna blev iaf helt vilda, har inte flugit något här inne på länge eftersom det varit vinter. Och när Keso äntligen fick tag i den stackars flugan så åt han upp den. Som vanligt!


I want your bugs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0