Morsdag!

Ja, igår var det morsdag! Gick först och främst ner till mamma och pappa för att se hur de skulle göra idag. Dom skulle åka ut till farmor och äta middag, och jag skulle följa med James upp till Örnen. När mamma kommit hem från mormor och morfar tog jag med henne upp till blomsterbutiken här i Timrå för att köpa en morsdagspresent. Hon valde en hjärtlykta som man hänger upp, och jag valde två små lila grejer man har i blomkrukan. Dom var så söta så vi fick en var :p Efter dem hade åkt till farmor så skulle ju jag och James också göra oss klara innan vi gick, så det blev en till tur till blomsterbutiken. James köpte en jättefin blomma till Rachelle som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på, och jag köpte en Kalla till mina fina mamma så hon fick en överraskning iaf :) Lämnade den på deras matbord så hon fick den när hon kom hem.

Uppe hos Rachelle vankades det grillning med ris, potatissallad, caesarsallad och vanlig sallad. Vin/öl/saft till maten och panacotta till efterrätt :p James lyckades till och med lura med sig resterna hem som han smaskade på till kvällsfika xD Busigt! Som vanligt var man riktigt trött när dagen var slut :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0