Myspysen

Godmorgon! Och det säger jag bara för att det är dagens första inlägg, jag är inte nyvaken! Har gjort alla nödvändiga saker på internet nu och jag vet inte vad jag ska ta tag i härnäst. Keso och Lillan är smågosiga. Dom har turats om att sitta mellan mig och mitt tangentbord ett tag. Just nu är det Lillan som är på besök! Och hon andas på min arm så den blir kall, vilket är gulligt! Ja.. Vad fasen ska jag göra nudå? Köket ser ut som skit, det vet jag. Men finns det inget annat att göra? Måste rensa förrådet igen, men det är också tråkigt. Nu började iaf Lillan gnälla så jag antar att det första jag ska göra är att ge katterna frukost och nytt vatten! Cya laterz


Myspys Lillan! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0