Chill

Å hallå igen! Ligger och slappar i sängen efter att ha sett de senaste avsnitten av Fringe som jag har dragit ut på sedan säsongen slutade. Mycket bra avslut måste jag säga. Tycker serien blivit så komplicerad på senaste :P

James jobbar idag så jag är ensam här hemma tills efter klockan 18. Och då tycker jag att det är skönt att få lite saker gjorda. Som att diska, städa undan i köket och spackla väggarna i hallen. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra däremot. Vill titta på någon serie men jag vet inte vilken, det ska alltid va så svårt att börja kolla på något nytt..



Kommentarer
Tessan

Revenge <3 cougar town!

2012-09-19 @ 15:27:42
Emelie

Revenge kollar jag redan på ju! :P

2012-09-20 @ 00:15:18
URL: http://lulubell.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0