Arthur

Och nu har det varit filmdags igen! Påbörjade filmen igår men jag somnade strax efter James kommit hem, under första halvan eller så. Bestämde mig för att se klart den ikväll och det har jag just gjort. Arthur, änuu en bra film, bra slut. Gillar Russel Brand a lot, han är lite överdriven för det mesta dock. Men det funkade i denna film. Han är en av de skådespelare som gör så pass få filmer, men roliga, att man måste se dem. Så tycker jag i alla fall ^^ Är väldigt uppfriskande med en rolig film lite då och då! Har en hel lista med filmer jag inte sätt ännu men måste se. Oh juste, det är sjukt va hemskt ful Jennifer Garner var i denna film alltså! Hon såg så gammal och slampig ut. Inte för att hon är snygg i vanliga fall men har aldrig sett henne så risig. Jaja, vad kan man göra!
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0