Dodiis~

Eftersom jag spenderat dagen hemma med James idag så har jag bestämt gjort nya namnlappar till skolan som var typ den första uppgiften vi hade i grafiskt och som jag itne skrivit ut för jag har itne behövt sätta upp något arbete än, nu har jag det dock:p så då ska jag ersätta de gamla namnlapparna med den nya jag visar här :D
Plus att jag laddat ner en film jag velat se i flera månader nu för jag är så kär i såna filmer ^^ Den heter The Young Victoria och eftersom den verkar påminna om Pride & Prejudice (en av mina favoritfilmer) så var jag ju tvungen att köpa marshmallows så jag kan snaska medans jag ser den så det ska jag nog unna mig om ett tag eller så (Y)
.. Och juste, anledningen till att rubriken är dodiis är för att James är så extremt söt när han säger det istället för godis så jag måste få honom att säga det så fort vi har godis i närheten :p blir ännu emr kär i honom när han säger dodiis!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0