OH SNAP

Har nyss varit ner med lover på coop och köpt 1kg godis för 40kr (Y) damn right :D
där mötte jag min älskade pappa som jag inte träffat sen i torsdags eftersom dom varit i stockholm och kom hem för några timmar sen bara ;D han gav mig en kram och sa genast "hjälp mig" och gav mig matlappen så jag fick hjälpa honom handla xD älskligen ^^
sen ikväll ska jag och lover snaska på godis och annars vet jag väl inte vad som händer. Måste duscha så jag slipper borsta håret för det är så jävla struligt >< kommer göra ont om jag inte duschar ut det, plus att jag lär bli flintis ._.

Märkte även nyss att slynan taggat mig på bdb, måste komma på något bra att tagga henne med förutom slyna (7) lataaaaah



Kommentarer
slynan

you know i didio

2009-10-27 @ 17:12:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0