Bilder från julafton!

Ikväll har jag och James ätit Julmiddag tillsammans, samtidigt som vi kikade på Project Runway såklart! Det enda av maten vi lagade själv var köttbullarna och prinskorven. Resten hade jag fått med mig hem från mamma och pappa :) Och det var smaskigt, fast det blev kallt fort :c Not very funny. Tänkte iaf ladda upp lite bilder från igår! ^^ Och som ni kanske förstår så orkar jag inte fota alla grejor, så ni får bara se litegranna :)


Först gick vi hem till mormor och morfar och bytte presenter :)


Den fina julgruppen mamma och pappa fick i julklapp av James!


Fiffi blir lika bra på bild som alltid!! xD


Årets juldrink! Pasodoble, eller som det annars heter, spetsad passoa med juice (Y)


En utav mina favoritpresenter! En lykta med, dykarstuk, eller vad man nu säger. Blixten fick den att se ljusare ut, i verkligheten är den med brunrostig, SÅ FRÄSIG!!!!! :D

Ser ni hur jag längtar till Finlandsfärjan? Jag och mamma satt och hade skitroligt åt detta, och vi har planerat en uppkommande photoshoot tillsammans! Måste köpa fiskar som vi kan sätta fast på glaset av lyktan bara (Y) (Och man kan inte alltid vara snygg)


En utav de presenter jag fick av Tessan och Robin, sjukt glad blev jag! Tack så mycket! Ska läsa den så snart som möjligt ^^


Kommentarer
Mamma

Bild nr 6 vart sjukt bra, bara regnet o fiskarna som fattades. Bild 7, skicka den till pappaerskorgen e du snäll. Puss

2010-12-25 @ 21:52:22
emelie

Meeeeen.. Måste jag? :c

2010-12-25 @ 22:45:20
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0