Choklad!

Just nu sitter jag här i min filt och myser, har precis öppnat min chokladask jag fick i julklapp av mamma igår, har redan ätit 5 bitar c: Och såklart började jag med den jag trodde skulle vara godast, Mjuk Toffee. Men ack så fel jag hade. Den godaste i lådan är ju såklart Toffeecreme!! I love my toffe ffs ♥
Annars har jag småstädat och tänt lite ljus, är även väääääldigt sugen på att sova i mina nya sängkläder jag också fick i julklapp igår, fast av mormor och morfar. Mamma tvättade dem idag och just nu hänger de på garderobsdörrarna för att torka till. Och jag har aldrig haft så mjuka sängkläder! Just därför jag är så sugen på att krypa ner under dem xD Fast jag tror inte det blir ett byte ikväll :) NI SKA FÅ SE PÅ MYSET


Keso är sötast när han sover!


Ikväll invigde jag min nya lykta! Fin som fan är den ♥


Mitt nya täcke hänger så fint på min garderobsdörr, vill mysa med det!!!


Dåligt ljus det blev, iaf så saknas det 5 chokladbitar. Undra vart de försvann så snabbt....


Kommentarer
Mamma

Du har väl inte tagit av det undre lagret!!!

Fin lyckta du har...............

2010-12-26 @ 00:45:06
emelie

Haha nej jag har inte ätit av det undre lagret ^^

Jag vet, den är ju skitsnygg! Och inte alla särskilt sned :D

2010-12-26 @ 00:52:58
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0