Fotmys med Wellness Kit

Har precis varit ner till mamma och pappa för att umgås lite :) Nu när jag kom hem fick jag med mig både skrivaren och deras Wellness Kit som de fick av mig i julklapp ^^ Det är alltså ett fotbad med ett manikyr/pedikyr set till. Ska bli spännande att pröva det, enligt mamma var det bra! Det var ju 10000 år sedan man fick ta ett normalt fotbad, myspysigt ska det bli! Tror dessutom att det börjar luta sig åt några förkylningar här hemma, både jag och katterna nyser en massa, och det gillar vi inte!
Söker även en eller flera kompisar till imorgon, jag vill ha sällskap på Birsta! Har ju slynan som säkert hänger på frivilligt om hon inte är upptagen, men jag vill ju också ha med Lene som vi inte träffat på läääänge :D Måste dock fylla på mobilen om jag ska kunna få ta i Lene, men det är väl dags att göra det iaf! Lene om du ser detta, LOGGA IN PÅ MSN!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0