Go kväll

Idag har jag inte gjort något särskilt, varit bort till James pappa litegranna bara! Kom inte hem förrän 9 så vi var lite trötta. James tar en powernap just nu, inget jag tycker är bra för då blir han bara vaken tills imorgonbitti igen.
Jag själv har precis tagit en snabbdusch, skönt är det!! Men vad ska man göra nu? Jag är trött fortfarande, men jag känner inte för att lägga mig och kolla på project runway eller någon annan serie... Ett mysterium

Medans kan ni tipsa mig om någon liten present man kan ge mormor och morfar i julklapp, inte för dyr! Jag är tråkigt nog inte gjord av pengar, om jag var det så skulle jag....... köpa en massa saker!



Kommentarer
Slynan

Ge dem handdukar/lakan eller nåt kul från ikea! Finns ju massa billigt där.

2010-12-21 @ 18:26:46
Tessan

Cervera har dom billiga fina saker. runt hundralappen. Köpte en ljustjosan för 129kr (35cm hög) till dom idag, och en till farmor. Fanns för 119 också och då var den 30 cm hög. Guldben med röd kupa. super fina!

2010-12-21 @ 20:15:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0