Kattkollage!!

O M G va det snöar ute. Not very funny att gå ut med Fiffi var det heller xD Och det är värsta mörkt och tyst i lägenheten idag. Jag hade planerat att städa eftersom jag hade tvätt igår och vill inte lägga ut nytvättade mattor på skräpigt golv >< Sååååååå jag ska väl slå på lite musik och springa runt och dammtorka ett tag ^^ Fortsätta göra rent mitt äckliga skåp med! Och sedan måste jag väcka James innan jag börjar dammsuga. Han försökte nämligen vända på dygnet eftersom han spelat så mycket av skitspelet Lineage (DO NOT PLAY).. Lulu forstätter att hoppa upp på mitt skrivbord för pussar och uppmärksamhet, hon är så söt. Sötast i världen faktiskt!
Och jag har nog märkt att det var längesedan jag la ut bilder på både Lulubell och Lillan. Det har bara laddats upp bilder på Keso numera. Och det går inte för sig. Så igår gjorde jag ett kattkollage med mina underbara kissemissar! <3 ENJOY



Kommentarer
Slynan

EN KATT PÅ STUDENTMÖSSKARTONGEN OH MY GUTES!! What a bastard

2010-12-17 @ 17:43:17
URL: http://nathicana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0