Mormors födelsedag!

Sååååå, idag har jag och mamma varit in till Birsta för att handla lite. Blev 2 julklappar för min del och jag tror jag är klar med allt sånt nu :) SKÖNT (Y)
Plus att älsklingsmormor fyllde 81 idag, GRATTIS!!! Jag, mamma och Niclas var bort och hälsade på, mormor fick lite paket och vi fikc lite smörgåstårta. Och jag fick lite julpynt xD Och det är ju aldrig helt fel! Ska nog kolla igenom alla grejor nu för jag har nämligen tröttnat på att spela Yu-Gi-Oh! Power of Chaos för kvällen. Den jäveln har använt Exodia på mig 2 gånger. Jävla skitspel xD Efter besöket hos mormor var jag så trött, galet jävla skittrött. Och jag var helt full i magen efter smörgåstårtan så jag ville bara gå hem och lägga mig. James föreslog en filmkväll eftersom vi haft The Sorcerer's Apprentice på datorn hur länge som helst. Men jag som var så trött somnade under kanske halva filmen. James somnade efter filmen han med. Men tydligen så var den ganska bra :) Får väl se klart den sen eller imorgon, vi började kika kanske 20.30 så det blev inte en sån lång tupplur. Jag har fortfarande lite ont i magen dock. Nu funderade jag på om ja ska lägga mig och kolla på de sista 2 avsnitten av Project Runway säsong 6, så jag kan påbörja en ny säsong sen ^^ NATTI



Kommentarer
Slynan

Omg, min mormor fyller också 81 snart! Grattis på dom!!

2010-12-19 @ 15:39:13
URL: http://nathicana.blogg.se/
emelie

Grattis på mormorsarna!

2010-12-19 @ 16:07:54
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0