MOT FARMOR

Morning! Nu har jag sminkat mig, plattat håret och ätit en liiiiten rostad macka. Hade nog velat ha en till men den blev så bränd så jag orkade inte skrapa av den :c Och såklart så var det den sista mackan xD Ett glas saft fick duga!!
Tanken är att jag och pappa (+ kanske Niclas?) ska åka hem till farmor idag för att hälsa på och ge henne våra julklappar! Yeey, var så länge sedan jag var hem till farmor nu känns det som ^^ Hon ska få en röd mysig julfilt av mig, samt ett studentkort som hon får rama in och hänga upp på väggen så alla besökare kan se hennes stiliga barnbarn!! Får ju lite konkurrens dock eftersom att alla barnbarn på farmors väggar är stiliga!! Darn it...

Men nu ringde pappa så jag ska fortsätta göra mig färdig! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0