Whatup with that

Hiho, tänkte säga att jag lever. Och min diskmaskin är lagad! (Hoppas jag)
Igår bakade jag test-muffins åt mamma som hon kanske ska ha med på jobbet till jul, dom blev rätt goda men ännu godare med ett glas mjölk! Jag vill också ha recepten man får i posten från Domus (Konsum) om man är medlem med kuponger å skit!! Därifrån mamma fick den asgoda korv/ärt grytan också.. Sååååå jävla god, jag vill ha lite nu tbh <3

Anyways.. Pappa kom upp idag för att hjälpa mig med min diskmaskin som inte tömmer ut vattnet och mitt handfat som vattnet sjunker långsamt i. Och nu verkar det vara fixat! Va iväg å köpte kaustiksoda till handfatet, det är awesome och alla borde ha en sån hemma!! Får inte skölja än på ett tag dock. Diskmaskinen luktar äckligt så jag sprutade lite medel på den, och i mitt köksskåp som luktar urk när man har luckorna stängda (därför har jag alltid en öppen och det är varken fint eller roligt). Jag skulle gissa på att träet är surt eller så, försöker fixa det! Enligt google så försvinner många äckliga lukter genom att "måla över" dem. Och det vet jag funkar för jag har provat på andra saker xD Så i värsta fall får jag måla köksskåpen invändigt, yawn -.-'

Jaja det var allt med min update, får se om jag kan skriva lite roligare saker snart :) Och BLÄÄÄÄ ikväll har jag tvättid, not very funny. Hoppas inte surpuppan kommer å gnäller igen -.-




Kommentarer
Tessan

Åh goooda!! Jag ska nog ta och göra den maten ikväll eller imorgon!!!:D

2010-12-16 @ 16:21:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0