Birsta

Idag har jag, mamma och pappa vandrat runt i birsta några timmar. Trött i fötterna är man, men jag har otroligt nog återhämtat mig ganska bra sen jag kom hem till min mysiga varma lägenhet! Gutes :D Mamma köpte några grejor åt mig igen, idag blev det en plattång från Media Markt (49:- FTW!!!), två doftljus från IKEA (LUKTAR LJUVLIGT!), en kattkudde från Lagerhaus, två förpackningar med glasunderlägg från Iittala (Äntligen slipper jag torka bordet helatiden -.-), en dove duschcreme, två julkort och sist men inte minst, EN FÖRPACKNING TUTTIFRUTTI GODISAR FRÅN ÖB!!!







Kommentarer
Mamma

Släpp ut katten ur påsen, han kan ju kvävas!

2010-10-30 @ 17:49:53
emelie

Jag har gjort det!! :D

2010-10-31 @ 01:04:05
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0