Busy

Idag har jag, mamma och mormor haft fullt upp! Det blev först en sväng till erikshjälpen i Bydalen, mormor älskar ju erikshjälpen och faktiskt så var det bara jag som fyndade en massa idag! Verkligen en massa.....
Efter 107kr gått på erikshjälpen for vi till City Gross och köpte potatis för typ 1.99kr/kg eller nåt, fett nice! Blev lite köttfärs också ;) OCH ETT PAR DUSCH-HANDSKAR! Gröna som mitt badrum då ^^ Mihi
Sen for vi tillbaka till Timrå för att gå på vårat erikshjälpen med, mormor hittade ju inget tidigare, och det gjorde hon inte i Timrå heller, utan som vanligt så var det jag som slösade mer pengar. Som jag egentligen inte ens borde spendera -.-
Jaja så kan det gå. Har iaf precis kommit hem från ICA, där jag köpte 2 paket Daim Oboy (halva priset ftw!), körsbärstomater, biffteki krydda och en julduk som kostade 20kr! Nu e jag tömd på pengar, suck...

Blir en till uppdatering sen med lite erikshjälpen-fynd :D Cya later aligator


Kommentarer
Tessan

Härligt syster!! Alltid kul att köpa massa skit! Jag skulle behövt en liten sylvester här som jag kan gå och handla skit med för Robin är så fruuuktansvärt tråkigt att handla med!:(

2010-10-23 @ 17:44:08
emelie

Haha jag fattar, James är inge rolig att handla med heller.. Tur att man har mamma som gillart! (Y)

2010-10-23 @ 19:26:30
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0