Fynden!!

Som jag skrev tidigare så ska jag visa upp vad jag köpt idag :D Det jag är mest nöjd över är mitt lila te-set, så sjukt snyggt!!! Tänker faktiskt börja dricka te bara för att jag ska kunna använda det! Måste kanske hitta en te-smak jag tycker om nudå xD Förutom det är jag plötsligt intresserad av grekiska krukor, påminner mig om Hercules ^^ Och Slynan vet ju vad det betyder..... Iaf så tycker jag dom är så jävulskt fräsiga! De större jag varit sugen på har dock varit i rätt dåligt skick, tråkigt nog!

Köpte lite småa ljuslyktor till mitt gröna badrum med, och taco-tallriken fick jag av mamma. Hon köpte den åt sig själv först men det slutade med att hon gav den till mig, jag bad inte om att få den heller :D Snälla mamma då! <3




Kommentarer
Tessan

hahahaha jag som ville ha en te servis!!:p

2010-10-23 @ 20:27:20
slynan

DET ÄR DAGS ATT GÅ, JAG KAN KLARA AV DET!

2010-10-23 @ 23:39:08
emelie

HAR BESTÄMT Å DÅ, VET JAG VAD JAG GÖR. VÄRT VARTENDA STEG, PÅ MIN LÅNGA VÄÄÄG..

BARA JAG FÅR VETA VEM JAG ÄR Å VART, JAG HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!



Te-servisen är SÅ mycket finare irl men blixten får den att se ljusare ut. Så jävla fin!!! Synd att jag inte är en höjdare på te :C

2010-10-23 @ 23:49:21
URL: http://lulubell.blogg.se/
Mamma

Vilka fynd du gjorde idag, kul.

2010-10-24 @ 00:08:34
emelie

Jag vet! :) Jag är nöjd, även fast jag är urfattig nu tills på måndag ^^

2010-10-24 @ 00:10:08
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0