Squeezer

Jag var jättetrött förut, då jag gick ner till mamma och pappa en snabbis. Men efter jag kom hem kikade jag på ett avsnitt av The O.C och nyss nyaste avsnittet av Gossip Girl. James har redan somnat, och jag lutade mig precis bak för att kolla till min fina man. Då jag hörde garderobsdörren gneka...... NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

Det spökar inte, det var bara Lulubell som klämde sig in i James strumplåda.. Hon varierar lite, det är oftast den mellersta lådan (James kalsonglåda) som hon brukar krypa in i, men denna gång valde hon den nedersta hyllan. Måste väl kolla att den är okej!!



Gammal bild på Lulubell när hon låg i kalsonglådan och lät tungan kika fram <3


Kommentarer
Tessan

Söööööötbebiiisss!!! Jag saknar pruppkattran!

2010-10-26 @ 23:20:53
emelie

prupp, det är bara keso som pruttar :D

2010-10-26 @ 23:21:52
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0