Ta två bananer

Idag for jag och mammsen till birsta, har inhandlats något nytt varje dag denna helg ^^ Eftersom att mamma har mer pengar än mig så var det hon som payade. Men vi köpte väl inte så dyra saker endå :) Vi småhandlade lite inne på IKEA, sedan köpte mamma en rosa, mysig kofta och jag lånade pengar till kanske VÄRLDENS SNYGGASTE MIDJEBÄLTE!!! Jag var tvungen att ha det, dock är jag inte så erfaren av sånna så jag köpte den minsta storleken som fanns, alltså 70. För jag vill att den sitter tight å fint istället för att småhänga. Men jag tror nog att jag måste byta till en storlek 75 iaf. Känns inte som att jag kan få bältet att passa till något pösigt om det sitter för tight. Tråkigt då, får åka in och byta det innan de tar slut!!



Kommentarer
Slynan

Omg where did you get that?

2010-10-25 @ 15:45:36
emelie

Vero moda, måste in och byta innan de tar slut :O

2010-10-25 @ 18:21:49
URL: http://lulubell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0