Mat

Idag är man aningen sliten. Klev upp efter pappa rusade in i husvagnen och sa "James you lucky bastard, kom ut och dra upp din egen fisk!". Då vart det fart på James, och oss andra med för den delen. Klockan var nog mellan 8.30-9.00 då. Kunde varit värre, men trött var man idag!
Enligt pappa var detta en dag då man inte äter fisken James fångade utan man äter pizza. Usch vad gott det hade varit, eftersom att jag failade med ugnspannkakan vi gjorde i långpannan. Den blev så tunn att vi verkligen åt upp hela själva, skulle varit för 4 personer så det är lite freaky! Samt att jag inte alls är särskilt förtjust i ugnspannkaka, tycker det smakar för äggigt. Men eftersom jag inte äter det så ofta så bliddere så iaf! :)
Nu i efterhand önskar jag att man hade fått i sig en flottig bolognese med bearnaise sås på!

NÄR PENGARNA KOMMER SÅ BJUDER JAG PÅ PIZZA IAF


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0