Äggy

Lite mindre less och idag men lite mer nervös eftersom jag mailat om lite referenser. Har fått för mig att inte en människa i världen som haft med mig att göra har bra saker att säga om mig xD Hoppas jag har fel.

Kan iaf meddela att katterna har varit snälla när det gäller mitt påskris i år, trots att det står på en väldigt offentlig plats där de lätt kan komma åt det. Hittade det andra ägget på golvet idag, första ägget hittade jag redan dagen efter riset kom fram dock. Men det kunde varit värre!

Lillan är ju såklart rolig. Igår hade jag lagt ett midjebälte på en stol i köket, och när jag kom in i köket så var hon tvungen att sitta just på bältet, inte på resten av stolen där det inte låg någonting utan just på bältet. Precis som när det låg ett pappersark på golvet. Hon ska sitta på det såklart. Idag klämde hon ner sin lilla stjärt i påsen glassen var i igår när jag och James svullade. Iofs var det ju en påse denna gång, och då är det ju okej för Lillan ÄÄÄÄLSKAR ju påsar ♥






Såhär såg det ut när Keso märkte att kameran var framme ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0