bhdbgfkdgd

Men guuud va tråkigt jag har! Satt nyss och spelade The Sims Medeltiden, men spelet buggar ju ibland så då stängde jag av. Hoppas det är fixat när jag startar spelet igen annars är det bara att avsluta det jävla uppdraget jag hållt på med den senaste timmen typ. Suck.

För övrigt har jag gått en långpromenad till arbetsförmedligen idag, tog med mig Fiffi också. Det var ju grymt underbart väder! Om det inte hade blåst så lite som det gjorde hade jag dött i vinterjackan xD Men det var verkligen perfekt vårväder. Blev inte någon simning idag heller, men det kan jag leva med! Har istället möblerat om litegranna. Kan inte kalla det möblera heller, hängt upp en spegel, en tavla och bytt plats på två skåp. Såklart så har jag flyttat runt lite dekorationer på dessa platser. Blev en del endå. Laddar väl upp några bilder senare när jag tagit dem xD Pyss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0