Blommig fredag.

Hallo. Har precis läst alla bloggar jag håller koll på och nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Säkert småplocka lite för det är rätt stökigt här. Är väl mitt fel dock. Jag har spenderat dagen med att plantera om blommor (vilket ledde till en hel del extra blomkrukor i lägenheten som jag har svårt att få plats med) :p Och som vanligt så måste jag flytta på några blommor, vilket i sin tur leder till att jag måste "möblera om" den platsen. Har "möblerat om" fem ställen idag bara pga blommorna, 1. Hyllan ovanför datorerna 2. Nattduksbordet 3. Skafferihyllan 4. Hyllan under den gröna spegeln 5. Tvhyllan. Jag har inte tagit kort på dem för det känns lite onödigt. Tog nå kort på alla blommor jag planterat om istället. Gav dom en dusch efter omplanteringen så de blev rena!


Så här rörigt blir det när man planterar blommor. Såg värre ut när alla blommor stod runt om kring också.




Skottet jag fick av mamma hade fått en del rötter nu så jag provade plantera den. Hoppas den tar sig! Förra gången jag planterade ett likadant skott så dog den xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0