Dass och matrester

Är hemma från arbetsintervjun nu. Gick jättefort och jättebra. Jag hade nog pluggat på lite för mycket för det var inte en intervju med 1000 frågor som jag trodde det skulle vara. Så nu är det bara att hoppas det gick bra!

Tog med mig min iPod på en första bussresa idag, och det tyckte den var jättekul! Spelade lite spel medans jag väntade på bussen hem också. Usch var äckligt det luktat från Timrå idag btw. Luktade typ som en blandning av en påse med illaluktande matrester och ett överfullt husvagnsdass. Jag hoppas inte lukten bara följde efter mig? Kanske var jag som luktade dass.. Nej absolut inte! Jag hade på mig min Escada Taj Sunset parfym för att attrahera min intervjuare. Så det var itne mitt fel att det luktade äckligt, för jag luktade fanimig gott!

Såhär mycket älskade James mig på min födelsedag. Är det så man behandlar sin kvinna?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0