Efterlängtad tacokväll!

Wiho dagens första inlägg, duktigt av mig! Har inte haft för mig så mycket idag dock. Vi planerade in den första tacokvällen här i vår lägenhet, för vi har inte ätit tacos någon gång sedan vi flyttade in. Men idag blev det av, och det var smaskigt as hell!! ♥ Först tacos, och till det såg vi ett avsnitt av The Big Bang Theory. Efter maten var man skapligt jävla trött, då blev det alltså nyaste avsnittet av Naruto medans vi låg på sängen. Trött. Men efter det blev det slutet av Harry Potter and the Goblet of Fire också. Eftersom James somnade när han såg den igår (han har blivit värsta Harry lovern!). Efter det då? Tröttare. Men endå blev det till att slå på nyaste avsnittet av One Piece! Alla katter hade legat hos oss under denna tid också. Så det var väl inte mer än rätt att vi somnade ett tag.

Jag vaknade 20.12, då gick jag ner till mamma och pappa en sista gång innan det är sängdags för deras del (jobb). Kom hem för 15 minuter sedan kanske och James sover fortfarande xD När jag kom hem sa han "Oj vad är klockan?", "Snart 21.30" sa jag. Och han sover vidare? >< Freak!

TACOS! Och vi fick inviga tallriken jag fick av mamma ♥

 

Titta på mina fina killar! ♥ Älskar er båda sötnosar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0