Fabulous

Goddagens! Har spenderat början av dagen med att skriva ut en del papper inför denna månad. Roligt som alltid! Sitter också och längtar efter min beställning jag gjorde till ellos igår natt. Jag dissade den blåpetrola jackan. Om den finns kvar nästa gång jag får in cash, eller om någon känner för att ge mig en present så kan den personen få beställa den, och den svarta. Den beiga fanns bara i storlek 40 och uppåt tråkigt nog. Bajskorv

Ska väl fixa till mig lite och strosa ut en sväng. Det var inte sånt fint väder idag men vad gör man inte för lite frisk luft? Måste också fundera på vad det ska bli för mat idag. Ska alltid vara så krångligt -.- Och, note to self. Vattna blommorna senare! Later

'
Såhär fabulous kommer jag att vara i min lila jacka också ♥ LÄNGTAR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0