Förberedelser

Hejhej! Har suttit här framför datorn sedan jag kom hem och tittat på Laguna Beach och pillat på några korsord. Har även hunnit äta en skål med fil och crunchy, som var yummy!
Tänkte börjar förbereda lite grejor inför morgondagen, alltså packa handväskan för imorgonbitti lär jag inte komma ihåg vad som ska med xD Kikade precis bussarna, och det är ju så typiskt att det inte finns en enda jävla buss som kan se till att jag är i stan till 10.30. Utan nä, jag måste kliva upp 8.30 bara för att hinna bli färdig och åka med bussen som går 10 från Timrå. Bussresan tar ju bara 10-15 minuter men det tar inte 45 minuter att gå upp till McDonalds vid tågstationen. Suck, inte van med det här att kliva upp tidigt jag xD

Får väl härda ut. Efter jag tagit min stadsrunda med Slynan så kan jag åka hem och sova livet ur mig, om det är nödvändigt :D Hoppas på ett fint och inte så blåsigt väder så jag kan ha skinnjackan på mig. Börjar bli för varmt för vinterjackor nu. Och solbrillorna måste med! Synd att jag ser ut som skit i håret, rödfärgen har blivit dassig igen -.-'



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0