Full rulle

Ja nu har jag fullt upp här hemma, har gjort det jag skrev att jag skulle göra, plus lite till. Har fifflat med alla småsaker som ser fel ut här hemma nu snart. Är fortfarande dammigt som satan dock så det lär jag ju ta hand om lite mer senare. Just nu väntar jag på att James ska ha tid att hjälpa mig flytta det jävla skåpet som står under förstret. Som egentligen ska säljas med alla andra möbler till setet men det har jag itne fått igång än. Så tills vidare så ska jag ställa den där matbordet stod förut. Alltså vid draperiet. Jag hatar att det är så trångt borta vid soffbordet pga att byrån står där, så nu ska den bort!

Blev väldans sugen på att prova byta sida med soffan och tvhyllan, då hade det blivit ännu mer plats! Men jaja, vi får se hur jag gör :) Laterz


Så ser det ut vid draperiet just nu, vilket är väldigt onödigt! BOORT


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0