Fyndigt och rätt fult xD

Fyndig som jag är så kom jag på bästa förvaringen för mina nya hörlurar och iPod nano! Har ju småstädat mycket de senaste dagarna eftersom mamma och jag bytt badrumsbyråar. Tidigare hade jag den i ek med fyra hyllor i. Men numera har jag mammas vita byrå med lådor. Som passar perfekt här uppe eftersom vi har så lite plats för grejor som det är. Och det är väl endå bäst att ha handdukar inne i badrummet? Nu har vi det iaf :)

Iaf så hittade jag en låda som tidigare innehöll en hudkräm, men som från och med idag innehåller min iPod och hörlurar... Samt ett par sidenkalsonger för stödets skull xD Ser ju dumt ut om mina nya fina grejor ska ligga på hård kartong istället för mjukt tyg? De ska ha det absolut bästa!


Visar även upp min sladd-snurrsak jag och mamma fick av en demonstrerare från forex då vi var på birsta sist :) Den kommer vara välanvänd av mig iaf (Y)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0