Homie igen

Har varit hemma ett bra tag nu. Intervjun gick bra, det var en gruppintervju med 6 andra personer, och man kan bli kallad till en andra intervju med chefen. Dock måste man ha ett pass, vilket inte jag har... Så vi får väl se hur det blir.

Träffade ju Slynan på stan efter jag varit på intervjun, vi tog en stanrunda med en massa skvaller och skitsnack. Vi var fattiga som lusar båda två, men vi köpte oss ett varsitt linne iaf. Var ju tvungen eftersom färgen på linnet är min absoluta favoritfärg... LILA! ♥ Hungrig som fan var man såklart, men nu har jag fikat några digestive med cream cheese, gurka och rädisor. Smaskigt! Har dessutom kikat igenom reklamen medans jag kollade på en till ny serie, Kore wa Zombie desu ka (verkar bra), och det ser ut som att typ alla matbutiker har extrapris på GB glass låder. Vilket passar mig perfekt eftersom jag saknat det erbjudandet! Jag vill ha en ny låda mascarpone glass! Min favorit (Y)



Efterlängtad stanrunda med Slynan, CHECK!
More to come dessutom (Y)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0